January 24, 2009

muah2

wow!Dina dpt msk Sri Putri..same place ngan Kak Zara..jangan die cilok kakak aku sudah..humm kitoang sebenarnye da bincang klu dapat x nak g tapi skg nie peluang nie mmg once in a life time for her..tempat tu damn good so klu die msk mst berjaya so it's actually the best for her hardwork..humm it's ok aku x dapat..kan aku kate aku x mengharap sgt kat SBP nie coz oang2 yg betul berjaya je dpt..myb..MRSM blh kan?sape tau..humm klu ah dina tul2 nak gi asrama so aku pown nak g asrama klu blh la x kesah la x same tempat tp can share da same feeling isnt it?

hmmmm..zharfan pown dapat msk asrama kat Seremban..same ngan mateen n da geng so doang ley ah kenal..mmg papan tu nak sgt msk asrama so skg nie da dpt so ok la kan?humm smanye rezeki masing2 so x pe la..kat mane kite study pown akan berjaya gak kan?harap2 sesape yg dpt gi tu termasuk aku insyaallah x kan balik skul lame balik..we have to get use to it coz someday kite akan g U gak kan?so asrama nie kire latihan la hehehe..

humm kepade Fatin Sarah,Yaya,Bell n da geng SEMASYUR sori aku x dpt msk skul koang..its ok we still friends isnt it?jangan lupe cuti nie kite kuar k?x kesah la g mane2 pown..PaPaN pown jgn lupe ko kate nak kuar sgt ngan ku kan?kite kuar minggu nie gak k?x sabarnye jumpe sma kwn2 ku..miss u all sooooo much!