January 10, 2009

ME ME ME!

skg kan thn baru so mane tau aku da berubah ahahaha so tgk la pe yg oang selalu tanya aku n pe yg aku jawab hehehe klu ade pape nak tanya,tanya la..aku open minded nye person ahaha!
name ~ nurfatin farhana binti jaafar. jangan pandai2 nak tukar k?
umo ~ thn nie msk 16!ala aku da tue!hehe tp yg syok nye thn
nie dinamekan my sweet 16 hehehe harap2 thn nie mmg
thn sweet aku!
d.o.b ~ 21 March 1993 -Aries-
cite2 ~ x tau sbnrnye tp yg slalu terlintas dalam kepale otak aku nak
jadi doktor tp jd dok. lmbt kahwin!x nak la hehehe nak jd pilot
aku rabun adoai tgk la nnt aku jd pe hehehe
aku slalu mkn pe?
COKELAT!hehehe x mkn sehari mcm x berdaye je hehehe
tu yg gemok tu hehehe
ku suke minum pe?
carrot susu,milo kosong(x de gule x susu),teh o ice limau n susu HL
aku alim ke?
ha?hehehe soklan yg sensitif tu,secare jjr,nak kate alim tu ntah la no komen
tp aku solat 5 waktu penuh sehari semalam,pakai tudung bile kuar umah,
jage pergaulan ikit la.
pas blk skul slalu wat pe?
blk tu trs mnd,mkn,kms umah,sidai baju,lipat bj,wat homework(klu rajin la)
mlm lak?
wat homework,study,tido
ble on9?
ari jumaat,sabtu,ahad itu pown tgk la klu bz on9 jap je or x on9 terus..
hobby ~ melancong!window shopping!gemokkan badan!men game!
sk kaler pe?
HITAM semestinya!putih,hijau,cokelat
sk bola ke?
yup!aku suke tp x slalu tgk doang lawan cume fanatik ngan chelsea!
pe aku wat bile bosan?
dengar music n dance!aku sk dance,klu bergoncang umah koang cowi ah..
mane la tau tu aku hehehe bese la gajah nak menari,aku mmg sk menari!
nak bgt pape x?
nak!!!!
aku windu kwn2 aku!aku windu doang sma!ssh la ngan dunie baru nie..x biase!
aku nak jd cm dulu!!