January 9, 2009

ADOAI...

nie cter baru tuk thn yg baru!

hehehe thn nie alhamdulillah aku dpt msk kls sc!mmg aku amek tuk capai cite2 aku as a doktor tp..ble pk2 blk malas lak nak jd doktor coz lambat kahwin!aku nak cpt ahahahaha!gatalnye aku nie!hehehe x sangke..humm tp x syok la coz slame nie aku kelas RK x pnh tkr kawan,sma oang same je skg nie kene cmpr n ble nak bising ikit or nak wat pape rase cm x selesa coz x biase wat dpn oang laen..

rmi kwn2 aku da msk kls laen n ade soang dak nie lak nak pndh skul da..sedey la br nak ngendeng die tp da blah dulu..koang tau aku kan amek bio,ble blaja bio tuk kali pertama siriez!aku termenung n x phm pape tau!tp skg da ok ikit la..add math lak adoai siriez aku x sk math n it's making my head BOOM!ai dok ngan dina lak thn nie mmg keje nak gossip n wat keje gler je tau tu yg syok tuh ahahaha!

ade je bnd yg kitoang cter..yg x blh bla die sk wat aku meremang!adoai..oh ye cter sal idop aku lak..da hampir 2 bln,since awal cuti thn pas aku da stop diet n eat a lot!skg nie da result mmg gemok gler..tensyen meh til da msk 3 kali aku try wat keje bodo 'muntah' balik,ade name penyakit tu tp lupe la hehehe..siriez mmg menyakitkan rase tersekse sgt..jgn la wat cm aku ek?aku nie siriez ntah la,sma oang mara aku ble aku kate nak diet la,x nak mkn la,skg nie 24 JAM aku mkn je keje x pk pown sal nak jage bdn aku..mls ah..

lantak ah oang pk pe,aku gemok ke pe ke sk atie la idop aku..tp aku akan berusaha mnjd yg terbaek..humm awal2 thn da nak g bercuti adoai..awal FEBRUARI nie aku nak g indon!hehehe aku x nak sbnrnye tp da free kan coz kerajaan sponsor so better g la kan?3 hari jek x lame..humm aku dilema sbnrnye..ade due perkare watkan aku dilema
yang pertama - aku nak beli hp N96 tp mahal sgt,nak beli sony tp x byk function lak adoai nak handphone baru!!
yang kedue - katekanla klu aku dapat tawaran g mane x kesah la bile pown,bln 6 sekali pown aku mmg nak g asrama tp kat skul DE nie aku da biase,rmi kenal aku,aku da ade banyak jawatan,syg lak nak tglkan..

oooooo!!aku ngantok la til den..len kali ku tulis ag k?bye,ingat tau aku on9 weekend only..luv u allz!muuuah!