February 21, 2009

Stress out!

aaaaaaaaaaahhh!
tensyen sehhh!!
aku tul2 da fedup nie!
ngan sukan la,kawad la,mcm2 la!
naseb ah sukan da abeh...

tapi bile time sukan ari tu,ai ckg2 nie
mcm x paham je time kitoang mcm mane,
da ah bg keje skul belambak!
nak kene anta secepat yg mungkin..
adoai..

skg nie aku siriez da tensyen nie!!
hummm ai bile la aku nak ade bibik??
sampai bile aku nak kene gosok baju,
jemur kain,basuh kain,blablabla..
its sucks!

pastu pas nie ade debat lak,
aku mmg bgt koang awal2 ah,
klu ku fail or x de A ke tul ujian pertama
nie,humm harap maklum im to busy..
aku x sempat nak manage my timing..

tapi pas tu,aku akan become more
wise to manage my time properly...
tolong ah nape aku jadi teruk sgt nie??

keje skul ya Allah,da la tangguh,
so mestila bertimbun...
study????adoai didnt start yet!
oh God!plz help me...