February 3, 2009

My BFFL Dina!

name berok nie Aishah Irdina binti Muhd Riduan
like i said,aku ada ramai best friend tp die nie is
one of the best friend i ever had!humm die la kwn
dunia n akhirat aku!mcm tice syai bgt through sick
and sin ahahahaha!sin????no komen!!!!

die ngan aku mst klu ade pape hal share sesame coz
die paham aku aku pown myb paham die ntah la tu
hak die la die nak pk cm ner kan tp selama nie aku
nampak la die mmg tul2 hargai aku..aku bertuah coz
ade kwn cm tu..

klu die nak kuar slalunye la klu die nak berteman die
akan ajak aku hehehe bestnye!pastu mst die nak aku
ajak si Zharfan tu sekali hehehe ye la sebagai teman
aku...tp papan tu asyik2 nak cari gado je ngan si ali tu
ntah la mcm ade charge yg berbeze ngan doang tu..

but all the way ngan Dinasour nie aku eppy sgt..
die x penah kecikkan atie aku,wlpn sometimes die x
puas atie ngan aku (KOT LA) die layan je aku cam bese
kitoang share banyak persamaan..no need to say la kan..

tp for ur info' all my best buddy must have at least some
the same interest with me..tu la peraturan tuk jd best buddy
aku..humm bile aku pk die akan jauh ngan aku,aku akan sedey
tp aku tau die x suke tgk kwn2 die sedey n aku nak die jgn risau
kitoang kat sini..pegi la dina..x pe..kitoang tau la pe nak wat tanpe
ko..roh ko or jasad ko still ade ngan kitoang hehehe macam g mati
lak..x pe la..lebey kurang la tu...k ah bubby my friend!muuuuuuah!