February 3, 2009

3 Feb

adoai..
humm aku sedar betapa bodohnye aku sabar
ngan dak yg x blm tentu ade mase dpn yg cerah
ke x tu..
sapalah aku tuk menilai..semuanya telah ditentukan
Allah yg Maha Besar..kan?mungkin Dia nak aku
dpt pengalaman dan belajar tuk bersabar..

to be honest,
aku baru terase nal tgu die matang to think all what
had he done but ahahahahaha!thank god aku sedar
sebelum tenggelam lagi sekali..mungkin aku akan jd
kuli batak die lagi ke klu aku tgu die,mane tau..
setiap kejadian ade hikmahnye jgn lupe tu!

bak kate mama aku..mama aku la kate bukan aku..
klu kite baek kite akan dapat pasangan yg baek..
klu kite cam sial cam sial la kite dapat..
x da yg mudah dlm dunia nie,smanya kene ade
usaha btl x kawan2??

yang muktamat..setiap oang mst ade at least soang
best friend laki kan?aku ade ramai oh for sure la
yg gurl pown ramai giler rasenye merate tempat
kenal aku ahahaha!so dalam banyak best buddy
laki yg aku ade yg paling aku sayang is............
amir aizat!!hehehehehe jgn nak poyo lak ek pas nie
hehehehe it's doesnt mean that i dont love others
but from all the best buddy(boy) he is the closest
friend i ever had hehehe

so hakikatnya ayah aku da pakai phone yg aku impikan
that is N96 sooooo he gave me Nokia 5800 for a change
x pe la at least die bg kan?aku pown ok je la..humm
aku windu la kat ayah aku..skg nie jarang balik
da la ade bibik yg dok kat depan umah aku kat melake tu
ngorat beliau eeee asyik2 tgu ayah aku blk dpn umah die
back off la dude!mama aku still here!