April 24, 2010

Maafkan Daku Wahai Sahabat

To : Aishah Irdina Riduan

Aku sedar, seminggu nie aku asyik buli kau.. aku minx maaf.
aku x sampai atie sebenarnye nak wat cam tu. tp aku mmg
terase. ye mmg la kite nampak main2 kan? hehehehe yela..
kau bg aku BISKUT PERSAHABATAN, aku bg kau ROTI
KASIH SAYANG. Lucu giler! ngan Aisyah n Fara As jd
perantaraan.. humm kite nie jap baek jap buat muke.. hahaha
hehehehe kalau ko x tido sebelah aku, aku rase sunyi tau..
penat asyik dok ulang :
"Yela, aku sedar, aku nie anak nelayan jek, kau anak GRO
(gunting rambut orang) .. x layak kwn ngan ko.."
aku harap kite x de n x kan gado betul2.. AMIN!!!!

tp btl, aku seriously cian tgk kau kene buli.. da la aku buli kau,
kau lak ade masalah ngan dak Ex dorm kau. Sabar ek sayang.
aku pown ade masalah ngan Dak Dorm aku kan, so we r equal.
x yah kesah la pasal dorang, kite x de masalah pown ngan
dorang kan? dorang yang pk bukan2.. kite pk SPM lu!
dorang tu tlk ketepi lu lah.. myb smdy dorang
akan rase kehilangan kite gak..


x yah la kite nak gado sal die k? aku sayang koang due, due2 BFF
aku, tp kau lg pntg dr die. lg pown die bkn ksh sgt sal aku. so
aku amek kptsn aku nak syp dr die lu, sbb tu aku x nak kau cter sal
die kat dpn aku.. aku x ksh kau nak kwn ngan die, nak kuar ngan die
berdue, x bgt aku.. x pe tp aku akan anggap aku x knl die.. aku minx
maaf, kjp je kowt mcm nie, pas aku da ok, ok la tu.. k?

Aku Sayang Kau!!!