December 20, 2008

PENANTIANKU!

mmg ssh tuk ku menerime tp sng tuk ku menolak..ahahaha aku bosan sebenarnye hehehe sj nak bercerite..



klu die da soh aku bnckan dr die k fine sng je aku nak bnckan die..die nak soh aku lpkan die?ahahahahaha lg sng sbnrnye..aku da pnh lalui la sma nie..humm ok mulai ari nie..AKU FATIN FARHANA a.k.a PATIN PIRANA akan melupekan die n membenci die ahahahahaha!aku x kan ade pape ngan die...atie aku da tawar da..da tertutup sjk die minx ag..katekan la myb satu hr nnt die jd kwn aku blk hehehehe ok kwn je la kan..aku sntiase jd aku..aku x kan berubah...



klu....klu aje............x mengharap pown...satu hr nnt die ketuk pintu hati aku blk....aku akan terime die klu die die tul2 da berubah....



X NAK CR YG LAEN KE???


mst ah nak ahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!klu aku dpt yg laen pown aku xkan bgt sape die...pk2 sndr ah ahahahahahaha...diam2 sudeh...hehehe luv u allz!!!!!!!!!bye!!