December 28, 2008

NGERI TP BNR!

baru2 nie aku blk kampung aku kat Kedah..
pastu ade satu mlm nie ade la soang kwn ayah aku dtg..
pastu doang sembang2 la n den suddenly my mom tanya
pak cik tu..

"dgr cter ari tuh terjumpe 'smtg' kat ladang kelape sawit tu?"
"tul ke?pe die yg hang jumpe?"

den pak cik tu pown mule la cter..aku n adek aku yg ngah syok
men PS3 trs stop n dgr..woih!suspen!

die kate at first die g nak tgk ladang die ngan kwn2 die pastu
time die nak g msk dalam ikit tetibe ade la cam cerucuk myb nak
halang oang datang kat situ..

die pown pgl la kwn2 die den doang sma plk sape yg letak bnd nie?
pastu,doang pown wat la conclusion sndr..

ade yg kate ade harte karun la ahahaha! ade dadah la,cam2 la..

pastu..doang pown korek kwsn tu..pastu guess wat!!!!!!!!!!!!

pe yg doang jmpe???


doang nmpk ade kain!!!!!!cam towel..la..pe ek oang pgl towel tuk balut baby tuh??

yg tu ah..adoai doang da tkt da..pastu doang g le pki smtg tuk angkat bnd tuh..

pas da bwk naek!!!!blh lak towel tu terjatuh n den Ya Allah!!!tul2 ade baby!!!!!!!!!!!!!!!!!
ngan mate terbeliak!da busuk..berulat..humm mmg ngeri!!doang pown kol polis n x de sape berani nak tgkp gmbr coz mmg uuuh ngeri!


mlm tu aku mmg x ley nak tdo..pk sal tu je..ku harap nie jd iktibar tuk kite jgn la berzina..klu nak kahwin je la..x yah nak bunuh baby yg x bersalah tu..ai da la menyusahkan oang menakutkan aku nak blk kg lak tu!