April 20, 2009

my heart n soul!

assalamualaikum,
hmmm

agak tensyen ah sikit dok kat seseri nie,
blaja!!!!!!!!!!!!!!

Ya Allah,
kat sini standard die mmg tahap SBP so
x ley ah nak bandingkan ngan skul laen
kalau aku dapat failed..
buat masa nie mmg ah x de fail tp nnt
mane tau ade...

kat sini keje aku nak tido jek...
mmg ah ramai oang akan tertido, bile
ckg ajar tp aku ley bertahan tapi x gune
gak kalau x fokus pe yang diajar..
kan2??

keje skul mmg belambak tp malas giler nak wat!!
aku nak study mlm tp aduh...
kat sini scary!so mmg teragak2 nak stay up..
so da x bace meaning,x paham ah pe yg ckg ajar..
tensyennye!!!

bia ah pe nak jadi,jadi ah..
klu aku di takdirkan dapat num last dalam skul
fine!
aku reda...

one more thing..
pas aku msk sini,
since aku msk sini,
aku mmg benci hari isnin,
coz klu slalunye aku akan nmpk mak aku kat
depan atas pentas skul...
tapi skg nie mak aku x de!!

slalu g bogon makan ramai2 skg nie!!!
biskut jek coz nak diet!

sesape yang jumpe kwn2 aku n my family
plz say to them that i miss them damn much!